Τα λάθη που κάνουμε στο πρωινό και τελικά δεν χάνουμε βάρος…


1

Η μάχη με τα παραπανίσια κιλά έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό μιας και οι mini καύσωνες του Ιουνίου μας έφεραν νωρίτερα στις παραλίες. Και ενώ είμαστε τυπικοί στο πρόγραμμα διατροφής μας και συνεπείς στο ραντεβού μας με το γυμναστήριο η ζυγαριά δεν λέει να ξεκολλήσει. Τι κάνουμε άραγε λάθος? ίσως στο πρωινό μας να κρύβεται η απάντηση. Ας δούμε τι μας λέει η διατροφολόγος μας:

Προκειμένου να διαμορφώσετε ισορροπημένα το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, καλό είναι να αποφύγετε μερικά λάθη που κάνετε, έτσι ώστε να έχετε μια σωστή διατροφή.

Μην καθυστερείτε να φάτε το πρωινό σας !

Η καλύτερη ώρα για να καταναλώσετε το πρωινό σας είναι μέσα στην 1η ώρα από τη στιγμή που έχετε ξυπνήσει

 

Μην το χάνετε !

Το πρωινό είναι ένα απαραίτητο «όπλο» για να ελέγξετε αποτελεσματικά το βάρος σας είτε επιδιώκετε μείωση αυτού είτε θέλετε να απολαύσετε για μεγάλο χρονικό διάστημα το ήδη μειωμένο σωματικό βάρος. Βάλτε καθημερινά στο πρόγραμμά σας την πρόσληψη ενός χορταστικού και ταυτόχρονα ισορροπημένου γεύματος στην αρχή της ημέρας για να έχετε τον απόλυτο έλεγχο της διατροφής σας κ όχι μόνο!

2

 

Απαραίτητες οι φυτικές ίνες ! 

Το πρωινό είναι μια καλή ευκαιρία για να καλύψουμε μέρος από τις ανάγκες μας σε φυτικές ίνες, επιλέγοντας τρόφιμα ολικής άλεσης. Πρόκειται για προϊόντα όπως είναι το ψωμί, οι φρυγανιές, τα κριτσίνια, τα δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης, οι μπάρες δημητριακών ολικής άλεσης και υπερέχουν σε θρεπτική αξία σε σχέση με τα αντίστοιχα επεξεργασμένα, όπως για παράδειγμα το λευκό ψωμί. Πέρα από το γεγονός ότι τα τρόφιμα ολικής άλεσης θα σας κάνουν να νιώθετε περισσότερο χορτάτοι, με αυτό τον τρόπο εφοδιάζετε τον οργανισμό σας με πληθώρα θρεπτικών συστατικών όπως είναι οι φυτικές ίνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μαγνήσιο, φώσφορο, σίδηρο, ψευδάργυρο, κάλιο, στοιχεία απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας.

 

 

Αποφεύγουμε τους καφέδες με πολλές θερμίδες ! 

Όπως έχει αποδειχθεί ο καφές έχει αρκετά οφέλη στην υγεία μας. Πλέον όμως εκτός από τον ελληνικό ή στιγμιαίο καφέ, προστέθηκαν νέοι καφέδες με σιρόπια και σαντιγύ, πλούσιοι σε θερμίδες και λιπαρά. Αλλά και οι καφέδες, όπως ο ελληνικός ή ο στιγμιαίος, που φυσιολογικά δεν προσδίδουν θερμίδες, εφόσον δεν  καταναλωθούν σκέτοι αποτελούν παγίδα για τα κιλά μας. Επιπλέον τα διάφορα ροφήματα καφέ περιέχουν πρόσθετα συστατικά και για αυτό το λόγο προσδίδουν επιπλέον θερμίδες φθάνοντας ακόμα και τις 400 θερμίδες ανά ποτήρι.

© 2016 Fashion All Rights Reserved.