Πόσο σημαντικό είναι το πρωινό;


breakfast

Σε μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή, αλλά και στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού μας, είναι αδύνατό να παραλείπουμε ένα από τα βασικότερα και σημαντικότερα γεύματα της ημέρας.  Πολλές επιστημονικές μελέτες έχουν συσχετίσει τη λήψη πρωινού γεύματος με τον καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους, καθώς και με συνολικά καλύτερη ποιότητα διατροφής.

Βήμα 1

Κάντε τις σωστές επιλογές τροφίμων! Δεν είναι απαραίτητο να ξοδεύετε πολύ χρόνο για την προετοιμασία του πρωινού γεύματος. Ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό θα πρέπει να αποτελείται από ποικιλία τροφίμων που ανήκουν σε τουλάχιστον τρείς από τις εξής ομάδες τροφίμων: των δημητριακών και προϊόντων τους κατά προτίμηση ολικής άλεσης, των γαλακτοκομικών, του κρέατος (τυρί, γαλοπούλα, ζαμπόν, αυγό), των φρούτων και των λαχανικών (ή των χυμών τους), καθώς και από την ομάδα των λιπαρών (ανάλατοι ξηροί καρποί, μαλακές μαργαρίνες).Μπορεί αυτό να ακούγεται πολύπλοκο ωστόσο στην πράξη είναι ιδιαίτερα απλό με τα σωστά τρόφιμα. Ποια είναι αυτά; Ζητήστε από τα παιδιά να γεμίσουν τα ποτήρια τους αλλά και τα δικά σας με ημιαποβουτυρωμένο γάλα που υπάρχει στο ψυγείο. Σε ένα μπολ στο τραπέζι του πρωινού τοποθετήστε από το προηγούμενο βράδυ μπισκότα 4 δημητριακών ή cream crackers ολικής άλεσης ή μπισκότα πτι μπερ ολικής άλεσης καλύπτοντας έτσι την ομάδα των δημητριακών. Τέλος, μπορείτε σε αυτά να προσθέσετε λίγη σπιτική μαρμελάδα ώστε να ολοκληρώσετε το παζλ του ισορροπημένου πρωινού.

Βήμα 2

Ετοιμάστε κάποια πράγματα από το προηγούμενο βράδυ! Όσο και να θέλετε να χαλαρώσετε μετά τη δουλειά και το διάβασμα των μικρών σας σίγουρα το να προετοιμάσετε τα πράγματά σας από το βράδυ θα σας εξοικονομήσει πολύ χρόνο. Η σχολική τσάντα, τα ρούχα που θα φορέσετε τόσο εσείς όσο και τα παιδιά την επόμενη μέρα, το τραπέζι του πρωινού με τα σκεύη που θα χρησιμοποιήσετε αλλά και τρόφιμα που διατηρούνται εκτός ψυγείου όπως τα κράκερς, τα μπισκότα, οι φρυγανιές κτλ μπορούν να είναι σημαντικοί αρωγοί στο ήσυχο πρωινό σας!

Η σημασία ενός σωστού πρωινού είναι να καλύπτει τουλάχιστον το 25% (1/4) των θρεπτικών και ενεργειακών αναγκών που χρειάζεται καθημερινά έτσι ώστε να αποφεύγεται:

  1. Η αδυναμία
  2. Η μειωμένη ικανότητα συγκέντρωσης και απορρόφησης πληροφοριών
  3. Η αύξηση σωματικού βάρους
  4. Η παχυσαρκία
  5. Η έλλειψη θρεπτικών συστατικών

 

© 2016 Fashion All Rights Reserved.